shining beauty #3



Fotografering & Redigering: Jag / Modell: Veronica
Utrusting: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm 1.4 USM + Silver Refelxskärm
Inställningar: Bländare 1,4, slutartid 1/60 och ISO 200

Filmen igår var helt okej, jag tyckte den var bra och värd pengarna. Jag har aldrig gillat action- eller science fiction-filmer men den här överträffade mig lite faktiskt. Så, 4 av 5 stjärnor får den ändå.

Så var det onsdag igen. Jag gick till skolan med världens illamående och sa ifrån till en springa-allt-vad-vi-kan-idrottslektion och trampade lite cykel med Isabell istället. Jobbig samhällslektion efter lunch som spårade ur lite eftersom Isabell och jag... är som vi är, haha! Och vid två sa mitt huvud ifrån så jag tog mitt pick och pack och åkte hem.

Fick tillbaka mitt svenskaprov också, och MVG blev det! Sånt får mig vilja orka plugga även fast jag aldrig gör det. Ibland är jag bra.




Kommentarer


Postat av: e m m i e

söt din kompis är !

allt bra med dej idag ?

kraaam !


2011-04-13 @ 18:03:01

Postat av: e m m i e

glömde skriva min hemsida....


2011-04-13 @ 18:03:29
URL: http://oohme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life