pluggfredag, eller?





Somnade strax innan tolv igår och mamma väckte mig vid halv tolv idag. Jag har alltså sovit 11½ timme inatt och ändå är jag helt sjukt trött. Har lite ont i huvudet men annars är det bara ryggen som spökar, så idag mår jag helt okej alltså.

Nyss skrivit ut instuderingsfrågorna till svenskan och även mitt tal i engelskan så jag tänkte ta tag i det idag, tills jag vet hur resten av dagen ser ut vill säga. Men först ska jag ta och redigera lite bilder på mig själv faktiskt, tog en hel del igår. Älskar min fjärrutlösareee!




Kommentarer


Postat av: mathilda

Kika in på din mejl jag har nämligen skickat ett mejl till dig :) kraam


2011-04-01 @ 14:17:08
URL: http://stenhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life