nära döden-upplevelse





För ca en vecka sedan tog mamma ett hål i örat på Veronica, ni vet med is och nål och sånt där obehagligt. Jag stod bredvid och skrattade så jag grät för att Veronica skrek och grät och skrattade samtidigt. Hon fick gaaanska ont och efteråt sa jag till mig själv att "Nej, det är inte värt det".

Men igår fick jag något ryck och bad mamma göra det när jag och Veronica kom hem från Willys. Jag trodde jag skulle dö. Det värsta var att mamma inte hittade hålet där örhänget skulle ut så hon fick göra ännu ett eget med örhänget. Smääärta. Men ja, här har ni reslutatet.




Kommentarer


Postat av: Nathalie

Snyggt det blev! Allt bra med dig? :)


2011-04-25 @ 20:53:45
URL: http://perfectbeaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life