lite mycket av allt




Gårkvällen var både bra och jobbig på lite olika sätt. Jag hade kul och kommer kanske ihåg så mycket och sov vet jag inte heller om jag lyckats göra. Jag är sjukt hungrig men känner att allt jag stoppar i mig kommer komma upp igen. Jag ska aldrig mer åka buss i hundra miljoner år och vara lite bakis samtidigt, värsta timmarna i mitt liv. Nu är jag arg och sur och irriterad och vill inte riktigt att den här dagen ska finnas. Tycker man borde kunna hoppa över vissa dagar.






Kommentarer


Postat av: Johanna

Anmäl dig gärna till veckans blogg :D

Jag skriver även om sex och kärlek om du är intresserad! :)


2011-04-11 @ 14:25:26
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life