kvällsprat




Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Slutartid 1/30, bländare 1.4 och ISO 100


Jag gick som sagt ut och fotade lite. Dock var det väldigt ljust och bilderna blev.. väldigt ljusa. Och jag orkade inte bråka med kameran så det fick helt enkelt bli så. Försökt pluggat under kvällen men det säger stopp i alla fall, försökte till och med spela lite på låten Isabell och jag ska framföra men det slutade med att keyboarden nästan åkte ut genom fönstret. Så jag har suttit här med mina tankar istället, känns skitbra verkligen. Ska ta något att äta innan jag kollar på Big Brother och sedan sover.

Bilderna ovan är fotade i Nicolaikyrkan till medieprojektet.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life