fakesmile




Anton kom hit igår kväll men åkte hem vid halv tio för att han mådde sjukt dåligt, lika bra det kanske med tanke på att han låg och spydde hela natten, stackarn. Krya på dig älskling. Dock är jag rädd för att jag blivit smittad, känns lite så. Ganska typiskt om det skulle bli så med tanke på att jag ska iväg imorgon, alltid något som gör att jag tvingas stanna hemma.

Hade matte de tre första timmarna och efter att ha haft våran presentation för KSU-snubbarna på median efter lunch så gjorde jag matteprovet som gick åt helvete. Då blev jag sur och arg och irriterad eftersom jag ändå inte kommer få mer än G. Kom hem och upptäckte ett mail där Ingrid rättat min religionhemskrivning, MVG-, det där minuset stör mig men jag är nöjd. Nu dödar min mage mig och jag ska dö i min säng hela kvällen.

Imorgon väntar en arbetsintervju och sedan drar jag iväg på fest, nu ska jag gräva ner mig.

Klicka här! :)




Kommentarer


Postat av: Sandra - fotoblogg

Heh, jag ska också på intervju imorgon. LYCKA TILL :DDDD <3


2011-04-08 @ 20:33:58
URL: http://teparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life