been better




Anton kom hit igår kväll och sov här, det behövdes. Krigade mig upp ur sängen imorse och känner att jag inte riktigt ens vaknat än. Drog hem från skolan på grund av magont och illamående och har försökt göra engelskan lite. Har tre punkter kvar men ingen ork och funderar därmed på att lägga plugget åt sidan lite och ta med kameran ut för att känna lite på vårsolen som tittat fram.

Imorgon ska jag till läkaren och på kvällen ska jag och Anton på bio, vi firar dessutom 10 månader då, känns helt.. vet inte, obegripligt. Men jag älskar dig, genom allt och oavsett vad ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life