anton



Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm
Inställningar: bländare 1.4, slutartid 1/3200 och ISO 100

Orken att sätta sig vid datorn och blogga har inte riktigt funnits där igår eller idag. Egentligen har jag inte haft så mycket tid till det heller faktiskt. Gårdagen spenderades med min syster i staden, utan henne skulle nog alla klädaffärer gå i konkurs. Efter det kom Anton hit och sov här imorse stressade jag för att ta bussen till stan och möta upp Kajsa. Vi har snackat om allt mellan himmel och jord och ätit årets första isglass.

Varit hemma sedan halv sex kanske och mår inte sådär superbra. Min hosta är hemsk och min hals är ännu värre och ingenting känns särskilt bra just nu. Imorgon ska jag glömma lite med sjukt bra folk, vi hörs innan dess.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life