anton #3



Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm
Inställningar: bländare 1.4, slutartid 1/1000 och ISO 100


Det här blir sista bilden på Anton, och nu har jag heller inte så mycket bilder kvar att visa faktiskt. Idag var jag hemma igen och Anton kom och väckte mig vid halv tolv. Kanske var lika bra med tanke på allt. Joel kom lite senare och det kändes bra att åtminstone försöka få tankarna åt annat håll även fast det inte riktigt gick. Bästa Isabell kom med Ben & Jerry's när hon slutat och jag måste säga att jag ärligt talat inte vet vad jag skulle göra utan dem.

Nu ska jag typ... göra något. Det måste jag. Det blir skola för min del imorgon och det känns som att jag behöver komma tillbaka till lite gamla rutiner.




Kommentarer


Postat av: Sandra - fotoblogg

Sv: Ja! Speciellt ''Inga kläder'' och ''Snälla bli min'' för dem känner jag igen mig i så mycket. Åh.


2011-04-28 @ 16:01:16
URL: http://teparty.blogg.se/

Postat av: Sandra - fotoblogg

Sv: Jag veeeeet, den måste vara typ skriven till oss.. Men känner du att du gjort rätt beslut?


2011-04-28 @ 16:23:03
URL: http://teparty.blogg.se/

Postat av: Sandra - fotoblogg

Sv: Då kanske det är bra om ni tar en paus i alla fall, så du får tänka lite. Och så du får se vad alternativet är liksom. Fokusera på dig själv och gör mysiga roliga saker så kommer svaret komma till dig automatiskt sen. ♥


2011-04-28 @ 17:42:38
URL: http://teparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life