anemones




Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm
Inställningar: bländare 1.4, slutartid 1/4000 och ISO 100


Sitter just nu hos Anton med världens halsont. Kan varken andas eller svälja, och jag som trodde att jag var på bättringsväg. Icke sa nicke. Är för övrigt jätte trött och känner mig hur sliten som helst.

Imorgon kommer Isabell till mig, vi ska snacka skitsnack och jag ska (äntligen) få min födesledagspresent av henne. Hon tjatar om att den är hur bra som helst, upp till bevis alltså. För övrigt är hela veckan full faktiskt. På onsdag ska jag in till stan med en rik syster, på torsdag ska jag träffa Kajsa och på fredag ska jag tillbringa dagen med Anton innan det blir partey at my house framåt kvällen. Måste klämma in en hel del plugg i helgen också känner jag.
Men äh, det är lov! :)




Kommentarer


Postat av: elin [foto & vardag]

jättefina bilder :)


2011-04-19 @ 14:26:37
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life