aa fast ne





Blev hemfärd för min del efter lunch, och min magvärk har inte gett sig än men däremot minskat lite. Alltid något. La mig ett tag när jag kom hem, tröck i mig lite Ben & Jerrys som mamma och jag åkte in och köpte innan vi åkte hem, och sedan tvingade jag mig upp för att plugga. Gjorde klart mediafrågorna och började söka fakta till nya engelskauppgiften. Good work.

Joel kom hit två timmar efter skolan och var lite social. Vi pratade om allt och jag försökte göra lite matte eftersom jag har prov imorgon, gick åt helvete och han är var inte till så mycket hjälp. Heheh. Sedan kom Anton och nu försöker han hjälpa mig lite, känner att det är ganska värdelöst eftersom jag aldrig ändå förstår något av 2x + y/70r - (3p - 5t) = 3h x 56 - (3 x 2r) + 43x och aaah ni fattar. Omöjligt. Vill mest gå och lägga mig och typ aldrig vakna igen.

Glöm inte det här!




Kommentarer


Postat av: PHOTONERDEN -16 år och fotograf

Hahaha omggg!! Vilket tal. Vad för matte läser du ?! Typ Z


2011-04-07 @ 21:03:37
URL: http://photonerden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life