YEY


Jag har fått min datorväska! Ä-N-T-L-I-G-E-N!
Den är hur simpel som helst och det gillar jag :) Det enda dåliga är att det inte är "djupare"... Eller något, jag hittar inget bra ord. Ni kanske förstår vad jag menar? Men ja, det är ju ingen dator+plats-för-världens-fetaste-läxböcker-väska, så jag är glad ändå :)

Bättre mår jag inte. Har knappt ätit alls idag kan man säga. Några skedar nudlar och typ 3 kakor och 1 kiwi. Jag är hungrig men när jag väl äter mår jag bara illa. Jag vill till skolan imorgon i alla fall så jag hoppas jag mår bättre. Har pluggat som tusan till SO-förhöret och det känns som det mesta sitter. Men man ska ju inte ropa hej förrän man är över bäcken, youknow. BYE!




Kommentarer


Postat av: Rebecka Boki Öhlund

Jättefin blogg du har verkligen.

Lust att följa varandra via bloglovin ?

Kramis


2010-09-16 @ 18:49:05
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/

Postat av: Sandra

sv: Ja allting är ju enklare när man förstår det själv ;) men du jag finns här alltid om det är något <3


2010-09-17 @ 08:48:49
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life