Tröttis


Jag har seriöst ont i hela kroppen, nacken och ryggen tar död på mig.
Jag är hur hungrig som helst och maten är inte klar förens om en timme. Jag väntar också otåligt på Anton, fast jag har ingen aning om när han kommer. Jag tänkte leta fram någon film vi kanske ser ikväll.
På tal om ingenting försvann all lust till att fixa designen eller bilderna, så det är fortfarande helt ogjort. Duschat och gjort mig i ordning är var det enda jag orkade med.
Nu har jag börjat fått lite huvudvärk så jag tänkte lägga mig framför tv:n ett tag. 


Utfyllnadsbild...






Kommentarer


Postat av: Sandra

Fin blogg!



Hoppas att det onta i hövvet släpper!


2010-09-03 @ 17:10:45
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life