Tråkigt...


ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? Lika gammal
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? Både det absolut bästa och värsta
När kramade du någon sist? Igår
Kramade du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? Alltså, typ. Lätt att få känslor med att bli kär är lite svårare.
När kysste/hånglade du med någon sist? Igår
Är du singel? Nej :)
När fick du senast en komplimang? Igår tror jag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös?
Ja
Playat? Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Varit nykter på nyårsafton? Ja
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? Ja
Blivit polisanmäld? Nej
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dig själv? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Nej
Dricker du? Ja
Vad har du på dig när du sover? Trosor, tishirt
Vad hatar du verkligen? Typ.. jag vet inte. Att må dåligt.
Varit kär? Jag är kär
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja
Är du ensam nu? I mitt rum, ja

RANDOM:
Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Alexandra
Smeknamn: Typ Alex
Låt som när du är ledsen sörjer till? Finns en massa
Beroende av? Kärlek. Min mobil
Vad behöver du mest just nu? Något annat att tänka på
Vad tror folk om dig? Jag vet inte. Fråga dem
Vad får du oftast komplimanger för? Utseende
Vad säger du för att imponera på någon? Jag imponerar inte på folk
Hur imponerar man på dig? Det har jag ingen aning om
Brukar du skratta för dig själv? Om något är typ sjukt kul, så ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Jaa ;) <3"
Var bor du? Nyköping
Trivs du där? Ja
Äger du några converse? Yes
Sprit, cider, vin eller öl? Cider
Vad har du för mobil? Sony Ericsson
Nästa mål i ditt liv? Jag brukar inte sätta upp mål. Jag klarar dem aldrig
Hur svarar du i mobilen? "Hallå?" eller "Alexandra" tror jag
Vem ringde du senast? Mamma i guess
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Det minns jag inte
Antal timmar sömn inatt? Nio!
Sov du ensam? Ja
Brukar du komma i tid? Ja, typ alltid
När mår du bra? När allt i mitt huvud och runt omkring mig är bra
När blev du fotad senast? Hm, igår tror jag
Hur känner du dig nu? Trött och rastlös
Vanligaste färg på dina kläder? Svart tror jag
Vad tycker du om fötter? Jag tycker nog inget speciellt
Vad saknar du? Jag vet inte. Ett icketänkade huvud
Favorit dryck på morgonen? Oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt 10-11
Är du blyg? Bland folk jag inte känner, ja
Sysslar du med någon idrott? Nej, det är inte min grej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, jag vet inte
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Jag vet aldrig vad jag ska svara på den frågan
Är du nöjd med ditt liv? Ja, jag är nöjd med mitt liv. Men inte med mig själv
Vad är det värsta du vet? Obehagliga känslor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det beror på
Vad längtar du till? Just nu, tills Anton kommer
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad är det finaste du fått? Anton <3
Om fem månader? Är jag nog skoltrött
Om ett år? Hoppas jag att jag inte gjort fler misstag
Du samlar på? Ingenting
Vem ringer du när du är ledsen? Oftast Anton. Om jag inte är vill vara ensam
Har du strumpor på dig nu? Ja
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? Igår natt
Bär du glasögon eller linser? Ja
Har du piercing? Öronen
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja
Är du bra på att laga mat? Jag har inte direkt försökt
Hur vig är du? Jag tror jag är lite vig ibland
Vilken är din favoritglass? Ben & jerrys!
Tror du på ett liv efter döden? Jag vet inte, kanske
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Vilken ögonfärg har du? Blågröna
Hur ofta tränar/motionerar du? Allt för lite
Vad är det viktigaste i livet? Lycka




Kommentarer


Postat av: malin [fotoblogg]

hoppas du får en bra helg! :)


2010-09-03 @ 14:29:51
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life