Toy Story 3


Kom hem från bio nyss, den var hur grym som helst. Jag hatar den dumma rosa jordgubbs-nallen, han var så dum :(
Vi var inte alls många i salongen, bra för min del för jag hatar fullsmockat med folk. Och jag hatar att ha långisar framför mig eftersom jag är ganska kort, trots kuddarna ser jag liksom inget... Så, idag såg jag perfekt! :)

I alla fall så var den awesome, dock mår inte jag lika bra. Anton trotsade sitt godisförbud kan man väl säga och efter några smakbitar från min del så fick jag ont i magen och det har hållt i sig under hela filmen. Det gör inte så jätte ont så jag överlever som tur är :)
Oskar kom och hämtade oss och nu sitter jag här medans Anton äter. Vi kanske ser någon film eller så innan vi sover, men det blir ingen mer bloggning förns imorgon! :)
    





Kommentarer


Postat av: Sandra

sv: Tack sötnos. Tycker ingen borde tycka synd om mig egentligen eftersom det jag gjorde var ett medvetet val. Men som sagt, det som står i denna text är inte det jag känner nu. Det är bara ett minne som finns i mitt huvud.



Men du, jag tror faktiskt jag ska börja skriva lite glada texter istället :) har bara inte tänkt på det förut, haha. Tack för idéen! <3


2010-09-05 @ 09:57:53
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Postat av: Sandra

sv: åh, det glädjer mig verkligen att du säger det, för jag har aldrig tyckt att jag är speciellt bra på att skriva! Men nu tror jag nog att jag ska fortsätta med det :) tack! <3


2010-09-05 @ 10:17:07
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life