Som om jag vill bli sjuk


Trots vädret så trampade jag iväg på min omöjliga cykel och mötte Pontus och sedan cyklade vi vidare till Bergshammar i världens spöregn. Vi träffade Staffan som vi var sociala med ett tag innan vi tre drog oss in till pizzerian och fick sällsakp av Felix och Linus en stund innan dom drog igen. Vi satt där inne i evigheter och pratade om allt mellan himmel och jord, riktigt trevligt.

Dock är min hals helt kaos och jag är grymt hes, dessutom har jag väldigt ont i magen trots att jag inte ens åt hela pizzan själv. Pontus och jag bestämde oss för att cykla hem trots regnet och det var så kallt att jag skakade hela vägen hem och mina fingrar var illröda. Nu fryser jag och mår illa. Blir inte att träffa Anton ikväll eftersom inte han mår bra, så jag ska försöka fixa klart min design. Bye!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life