Skolaaa


Sitter i skolan just nu, inte haft internet på hela dagen men nu funkar det :)
Nyss haft religion vilket jag ÄLSKAR MEST AV ALLT FÖR DET ÄR SÅÅÅÅ KUL!!!!!!!! ........................
Haft multimedia i morse då vi kollade på alla dvd-omslag, jag fick ingen kritik alls :D Svenska då vi fortsatte med grupparbetet och jag, Sofia och Jessica gjorde en jätte fin layot till vårt dagboksinlägg. Sen gjorde jag SO förhöret och jag bara skrev och tänkte i stort sett inte alls på vad jag skrev, blev mest massa kladd kändes det som.

Snart börjar medieproduktionen, och efter det slutar vi då jag ska hem och ikväll kommer Anton då jag ska ha hunnit gjort en överraskning eftersom jag är en så gullig flickvän. Heeeejs!




Kommentarer


Postat av: Rebecka Boki Öhlund

sv: Kanoners! Lägger till dig också ;)


2010-09-17 @ 16:35:53
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life