Matdags tro?




Jag har kom nyss på att jag glömt äta något förutom frukost idag.
Eller, min mage börjar påminna mig om det. Jag gick ut förut och försökte fota lite, men det var så tråkigt så jag gick in istället. Klockan är redan fyra och det känns som att tiden gått väldigt fort sen Anton åkte.

Jag letade efter mitt macro objektiv förut,
hittade det inte och antog att Veronica tagit med sig det. Jag blev väldigt irriterad eftersom det är mitt, och när jag smsade hade hon även haft sönder mina tights. Så då sa hon att jag fick hennes jeans som hon aldrig använder och som passar mig, så nu slapp jag köpa dem, haha!





Kommentarer


Postat av: Elina

Jättefin blogg :)


2010-09-04 @ 16:52:16
URL: http://continuedreaming.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life