Godmorgon


Tänkte bara säga godmorgon :) Så, godmorgon!
Jag gick upp för ungefär en timme sen, fast jag vaknade massor mellan 6 och 7 eftersom min syster har dunsat hela morgonen fast jag haft sovmorgon. Mamma och pappa var också ganska bra på det. Sen har jag fått massa sms hela morgonen också så, nej det gick inte att sova vidare så sen vid kvart i åtta gick jag upp.
Försökte äta frukost förut, jag fick i mig en halv macka och ett halvt päron. Jag hatar att jag inte kan äta frukost.

I alla fall så ska jag till bussen om ett tag, sen vet jag inte riktigt när vi slutar. Det står två på schemat men jag tror nog det blir tidigare. Ikväll sover Anton här och imorgon blir det att fota med Emma och Jennie och sen bio med Anton efter det. På tal om ingenting så har jag grymt ont i nacken, mest på vänster sida. Det gör ont så fort jag rör mig... Men, vi hörs!




Kommentarer


Postat av: Sandra

Usch, jag kan inte heller äta frukost. Det är jobbigt. När jag en gång slutade med det är det nästan omöjligt att börja igen.


2010-09-03 @ 12:33:31
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life