Att drömma


Jag hatar att drömma. Nu för tiden blir det oftare och oftare. Jag tror också att jag alltid drömmer om saker jag är rädd för ska hända, och ibland om saker som bara vill få mig må dåligt. Få mig inse vad jag gjort. Som om jag inte redan vet det.

Jag får ont i magen när jag tänker på att jag redan nu börjat kolla datum efter datum och räknat dagar tills den dagen kommer då jag vet att jag kommer falla tillbaks på noll. Vad jag också vet, eller känner på mig, är du glömt bort det. Du kommer inte ha det i tankarna alls medans det är det enda som kommer finnas i mitt huvud. Det är inristat i mig. Du är inristad i mig.




Kommentarer


Postat av: Sandra

Jag vet precis hur det känns. Mina drömmar förstör mig litegrann, det är jobbigt. Vad är det för något som kommer få dig att falla tillbaks på noll? :( <3


2010-09-24 @ 20:01:06
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life