Ändrade planer


Trots att jag vaknade för tidigt, så känns det ganska bra att jag inte sov bort hela dagen.
Inte för att jag brukar det, men det känns bra att redan ha gjort massor med saker. Anton och jag har kollat på alldeles för många barnprogram, och medans hela Tingelingfilmen gick på Disney Chanel så bytte jag ut bilderna i ramen jag fick av Emma i julklapp för.. Tre år sen? Jag sparade de förra bilderna och gud vilken skillnad, haha! Nu skäms jag inte lika mycket i alla fall! Efter det kollade vi på Jennifer's Body, typ skräck/komedi och efter det följde jag Anton hem en bit. Och även om det är väldigt kallt ute var det skönt, lite såhär höst-vinter-känsla.

Det blir inte att fota med Emma och Jennie heller,
så jag tar det mest lugnt just nu och ska snart börja göra mig i ordning hade jag tänkt och sen ta en liten fotorunda om jag känner för det :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life