Äh... Jag orkar inte


Jävla design och jävla bilder och jävla allt som inte funkar som jag vill. Så, nu skiter jag i min design. Testar imorgon istället. Nu har jag precis duschat och ska läsa boken om energi och grejer till idrotten imorgon. Sen ska jag se på film och sooova! Men här får ni två av bilderna som togs på mig förut, dock blev det inte många alls bra och ingen jag kan använda till min nya design eftersom idén jag hade sprack... Menmen.


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm
FOTO:
VERONICA | MODELL & REDIGERING: JAG






Kommentarer


Postat av: Sandra

Åh vad fin du är sötnos <3


2010-09-06 @ 11:21:16
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life