Vitaminbrist vare


God morgon! Eller ingen god morgon idag heller faktiskt.
Vaknade med hemsk yrsel och kunde inte ens sitta upp förrän jag kände att jag höll på att svimma. Jag är alltid yr nu för tiden på grund av vitaminbrist eftersom jag har svårt med i stort sett all mat. Så jag har börjat dricka någon vidrig vitamindryck som smakar apa. 

Somnade om vid halv åtta och mamma väckte mig vid halv tolv igen.
Dock är jag fortfarande lite yr, men jag ska ta tag i religionen som ska skickas in idag och ikväll ska jag träffa Anton. Ska även duscha och försöka komma på något kul att blogga om så ni får lite andra inlägg. Pusss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life