3 saker du inte visste




Jag är beroende av lypsyl.
Nu för tiden kan jag inte gå utan lypsyl någonstans. Jag kan vakna mitt i natten och verkligen måste ha lypsyl. Helt sjukt. 

Jag tycker inte om att jobba med grupparbeten. Även fast jag tycker det är kul att jobba med andra, så tycker jag det är svårt att jobba i grupper med olika uppgifter. Jag har lätt för att liksom se olika lösningar och göra så att alla får komma med sin åsikt och sådär, men jag vill helst göra allting på mitt sätt även om de jag jobbar med kan vara hur mycket bättre än mig som helst på vissa saker. Jag tycker helt enkelt om att få saker och ting gjort så som jag vill ha det. Dålig egenskap antar jag.

Jag är grym på att överreagera. Även det är en dålig egenskap och även om det handlar om något väldigt oseriöst som egentligen ska vara roligt kan jag överreagera och sedan bli lite smått irriterad på grund av något någon inte ens menat ska vara illa. Tror att folk som vet om det tycker det kan vara ganska jobbigt ibland.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life