The only one


Mamma brände nyss kladdkakan i ugnen,
det luktar gott nu alltså. Inväntar världens bästa och ska fördriva lite tid med hjälp av tv:n. Dagen idag har gått väldigt fort också, bara flugit iväg. Mitt huvud är som tur är inte lika snurrigt längre, och det är bra.

Har ni märkt att man kan tidinställa blogginlägg? Det är ju awesome :) Jag ska ta tag i lite design fix snart också. När jag får tid. Vilket jag aldrig har, men tiden flyger ju iväg hela tiden. Inte lätt att hinna ikapp ibland. Så länge bjuder jag på lite söta bilder. Hihi.



Jag kommer alltid älska dig, oavsett vad. Du är hela min värld.

FOTO: VERONICAMODELL: JAG & ANTON / REDIGERING: JAG
Canon EOS 1000D + Canon EF 50 mm






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life