Ny dator


God morgon! Sitter just nu vid min stationära dator som pappa fixade igår, den har varit sönder och efter att pappa försökt med allt så var der processorn det var fel på. Kände att jag bara behövde kolla om den fungerar och så. Jag är väldigt ovan med dessa tangenter, höhö.

Anton kom i alla fall runt halv tio och vi låg och glodde på tv och var hur trötta som helst. Joel och Pontus ringde 7 gånger under kvällen också, jag svarade dock bara två gånger på deras babbel om i stort sett samma saker. Sedan somnade Anton vid ett och jag låg och vände på mig i en timme innan jag också somnade. Vi vaknade vid halv tio och nyss ätit frukost och nu får vi se vad dagen har att bjuda på :)




Kommentarer


Postat av: Penny (FOTO)

Fin blogg :D


2010-10-31 @ 13:14:37
URL: http://pennyfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life