Nu ska jag chilla


9 minuter kvar av svenskalektionen och enligt min lärare ska jag chilla eftersom jag är klar. Hann med att skriva klart novellen och en vardagsrumsbetraktelse. Great. Nu är jag också väldigt hungrig och jag fick inte i mig mycket frukost alls. Det är engelska som står på schemat snart och sista lektionen är samhällskunskap och efter det slutar vi. 

Jag har förresten bara en sak kvar att skriva på mitt religionsarbete,
fast jag vet inte heller om jag ska lägga till en filmsekvens. Hmhm. Mycket att göra. Ska träffa Anton sen i alla fall och det är bra. Vi hörs sen!






Kommentarer


Postat av: Sandra

Hur lyckas du alltid få till så fina bokehbilder? <3


2010-10-21 @ 18:16:59
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life