Novellskrivning


Hej! Det blev en jobbig morgon faktiskt. Veronica kom in runt 6 och sa att hon hade sovmorgon, vilket betyder att jag blir ensam på morgonen eftersom mamma jobbar och pappa börjar senare. Fick typ tusen sms av mamma och Veronica som tjatade på att jag skulle gå upp så jag inte somnade om, och inte nog med ringde mitt alarm hundra gånger. Men jag kom upp sen i alla fall.

Sitter just nu i skolan och har svenska. Vi ska skriva en novell om våran påhittade karaktär. Jag tycker om att skriva, synd att jag inte fått lära mig vad en novell är under mina tre år i högstadiet. Men det ska nog gå bra ändå.

Resten av skoldagen består av samhällskunskap, engelska och musik tror jag. Slutar vid halv fyra och ikväll ska jag träffa Anton och se Depserate Housewives såklart. Vi hörs nog innan dess :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life