Multimedia


Hejdär! Har just rundat av medielektionen.
Snackade med Martin förut om mitt betyg och det ser awesome ut. Jag, Emma och Jennie presenterade även vår reklamkampanj, det blev väldigt hastigt och improviserande. Skolfotot tänker jag inte ens prata om, jag fick sitta på golvet som en fet klump och såg helt cp ut och enfotot blev helt fail och jag ska aldrig mer vara med på kort. Bläää. Jag är sjukt hungrig så jag typ går sönder snart, hatar att maten här i skolan smakar apa.

Vi har i alla fall börjat med ännu en skräckfilm på medie- och engelskalektionerna och jag, Jennie, Janet och Marcus gör en som blir väldigt bra. Nu har vi religion och sen slutar vi och jag ska hem och fixa klart instuderingsfrågorna till samhällskunskapen. Vi hörs ikväll!


Här är dvd-omslaget som jag gjorde till vår reklamkampanj :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life