Mitt i allt fix


Hållt på med min design nu i evigheter, och det finns en fet nackdel med allting som gör att jag blir så jävla arg.
Det ser olika ut i alla webbläsare. Jag använder Google Crome där allt ser bra ut, men i Mozilla är länkarna och fixat och färgen på header och bakgrund helt annolrunda och i Explorer så är det bara länkarna som stular. Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Fan.

Om ingen av er har någon bra lösning på den här skiten så kommer det ta evigheter innan mitt bloggande sätts igång igen. Jävla skit!




Kommentarer


Postat av: Jennie

Alla får väl helt enkelt börja använda google chrome ;D


2010-10-16 @ 16:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life