Lunch



Canon EOS 1000D + Canon EF 50 mm
Random och utfyllnadsbild.

Hej igen! Haft samhällskunskap sen sist jag bloggade,
då skulle vi fortsätta med instuderingsfrågorna men jag gjorde väl mest annat. Vi fick även prata med Andreas (vår so/idrott-lärare) om vårat betyg i idrott, jag satsar på ett VG i alla fall, och dansen vi blev klara med förra veckan betygsattes med ett MVG, min grupp var bra!

Ätit lunch också och nu sitter jag mest och väntar på att engelskan ska börja.
Maten var inte särskilt god, vilket den aldrig är nu för tiden.. Kyckling och ris fick vi idag i alla fall, kycklingen var god med riset och såsen var äckligt. Jag hatar mat nu för tiden. Jaja, jag har tråkigt nu och vill i stort sett bara hem. Sjukt kasst väder också och det suger. Men ja, vi hörs sen.





Kommentarer


Postat av: Vince

Härlig blogg :)


2010-10-19 @ 16:11:21
URL: http://diarybyvince.se

Postat av: Vince

Sv: Så lite så :)


2010-10-19 @ 16:53:29
URL: http://diarybyvince.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life