Kvällens att-göra


Tänkte slänga in ett litet hej bara. Resten av skoldagen har varit bra och det blev lite bloggfix under engelskan eftersom jag inte hade något att göra. Musiken sista lektionen var väldigt rolig då det blev mest skratt genom frågorna vi skulle göra och när vi väl slutade så väntade jag och Melina på bussen i år medan vi diskuterade skolan som aldrig förr.

Nu är jag hemma,
och jag fick ett sms av mamma på väg hem då hon skrev "duka för pizza" så kvällens mat är goooood. Sedan ska jag fixa en massa bilder och upptadera några inlägg och jag har även lite fototips på lager och för att göra klart det behöver jag en moddel (Läs: Veronica).
Dessutom ska jag fixa Josephines header ikväll och om mamma och pappa kommit hem med en slags bokhylla till mitt rum efter att ha varit och kollat på det så om den är köpt har jag lite att fixa i mitt storstädade rum också. Instuderingsfrågorna får vänta. Hejs!


Lite grönt i denna dystra, med tråkiga utfyllnadsbilder, tillvaro.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life