Kort skoldag och tandläkaren



Foto taget av en väldigt stolt Anton och redigerad by me.

Hej med er!
Skolan i dag har varit bra, under multimedian så satt vi mest vid datorn och hade megachat med Oscar och Joel, haha. Vi filmade lite också och vid tjugo över ett så åkte mamma och jag till tandläkaren, hon satte dit en ny metallring och det gjorde sjukt ont och började blöda massor. Sen har mina tänder knappt flyttat på sig heller. Surt.
Precis ätit lite i alla fall och eftersom det verkar bli en väldigt händelselös kväll så tror jag nog att jag tar och sätter på filmen till religionarbetet och sen försöker komma igång med det.

Vi hörs senare :)




Kommentarer


Postat av: victoriaotrander

hejsan. först måste jag säga att jag älskar dina bilder! Sen undrar jag fall du skulle vilja fixa ihop någon fin ny design till mig ?:) Tack isf !


2010-10-18 @ 19:58:11
URL: http://vvickke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life