Ingen bloggning


Bloggade aldrig igår och det har sina orsaker.
Var inte hemma förrän halv 7 och dessutom lämnade jag datorn i skolan så jag slapp bära på den hela dagen

I alla fall så slutade vi tidigare och Anton stod utanför skolan och väntade på mig,
vi gick ner till stan tillsammans och när vi sagt hejdå så mötte jag mamma och det blev jackletande.Hittade en massa fina, och alla var för stora eller för små, ingenting fanns i storlek 36 eller S.... Surt.
Mötte i alla fall upp Kajsa runt halv fyra och efter att vi vart hemma hos henne ett tag gick vi till Mc Donald's eftersom hon var hungrig och hon bjöd mig på en glass. Efter det hittade hon skor och köpte upp hela Nyköping medan jag gick runt där och inte hittade något alls. Det blev grymt mycket snack vilket var väldigt behövligt från bådas sida. Vi hade en väldigt trevlig dag helt enkelt.

Nu sitter jag i skolan och har media och slutar runt två.
Senare ikväll ska jag träffa Anton och det är äntligen lov! Och då lovar jag er nästan bättre bloggning och jag ska fota a lot så jag har något att visa er. Fototips ska fixas och så ska jag försöka komma på lite roliga saker att skriva om. Vi hörs ikväll! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life