I rymden finns inga känslor


Hello!
Sitter här med min fina pojkvän och han kämpar med att klara av en massa spel på min mobil, haha! Han sover här inatt i alla fall och jag har ingen aning alls vad vi hittar på ikväll. Jag är i alla fall grymt trött efter att ha vaknat typ kvart över 8 imorse. Jag kan seriöst inte sova länge på helgerna längre. 

Igår var jag hos Anton, vi kollade på Vampire Sucks och ja den sög. Den var väl lite rolig då och då men inget för mig alls. Och jag tror inte att bara för att man inte tycker om Twilight skulle tycka att den här filmen är bra. Men jag håller mig till Twilight :)
I alla fall så har jag tjatat om hur mycket jag vill se I rymden finns inga känslor, och efter att vi hade gått ut en stund under kvällen så kom Anton med att han hade "en överraskning vi skulle se". Så då hade han laddat hem filmen, dock var kavlitén apkass men det var gulligt av honom ändå. Förresten var filmen sjukt bra och ni som inte sett den borde verkligen se den! :)






Kommentarer


Postat av: Jennie

Visst var den bra!!! AMAZING JÖÖÖ


2010-10-16 @ 19:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life