Gående eftermiddag


Nyss knäppt några kassa bilder på bokhyllan,
hatar ljuset i mitt rum som alltid tränger sig in av mina lampor när det blir så mörkt ute. 

Vi slutade vid två och tanken var att jag skulle tagit halv tre bussen hem, men jag upptäckte att jag inte hade mina nycklar med mig och förmodligen glömt dom på något sätt någonstans. Så då ringde jag Veronica och gick upp till Nico för att få hennes eftersom jag trodde hon slutade senare vilket hon inte gjorde. Väl där så hittade jag mina nycklar i väskan... Jag har flyt. 

Jag gick och mötte jag Anton, och vi satte oss i en busskur och väntade på bussen då hans mamma körde förbi och plockade upp oss och sen åkte vi hem till honom.
Pappa hämtade mig och sedan hämtade vi mamma som varit på Stockholmsmässa hela dagen och hade lite pennor och skit med sig hem. Jag hann duscha och äta innan Anton kom och nu ska vi glo på tv. Vi hörs nog imorgon (:









Kommentarer


Postat av: o

Veckansblogg är startad. Var med du också :)


2010-10-29 @ 21:08:16
URL: http://typoliivii.blogg.se/

Postat av: JULIA [ Photo ]

tack så ditt bidrag.

Fin bild btv;)


2010-10-29 @ 22:34:34
URL: http://photojulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life