Fotodag


Precis kramat Anton hejdå. Nu sitter jag här och ska redigera en massa bilder Veronica tog på honom och mig förut. Hon kom in förut och sa "Jag vill ha kort på er. Måste lägga upp något på min blogg", vi gick med på det och fick inte bestämma något alls, haha. Jag fick inte ens ha min egna jacka och vi gjorde tydligen fel hela tiden... Men det blev en hel del söta bilder i alla fall, så nu har hon något att visa.

Mamma och pappa är och handlar och när de kommer hem igen så antar jag att vi drar och fotar. Vet inte alls när de kommer men innan dess kanske det kommer upp några bilder.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life