Filmtime




Fått för mig att jag skulle blogga som en galning idag, men mitt snurrande huvud höll inte riktigt med. Jag har i alla fall gjort klart religionen nu och skickat in den och jag hoppas att jag verkligen får VG så mycket som jag jobbat med det där. Mamma och jag ska kolla klart på Slumdog Millionaire nu, jag älskar filmen och den är sorglig. Eftersom jag valde den till religionen så blev det mycket att tänka igenom när jag väl skrev om den, och att vrida och vända på filmsekvenserna och analysera vem som gör vad får en faktiskt att tänka till hur hemska vissa saker faktiskt är.

Sen ska jag i alla fall duscha och sen kommer Anton hit. Vet ni varför han vill vara hos mig? Jag har flest TVkanaler.... Hahah. Vi hörs nog sen :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life