Blogglust noll och annat skitsnack


Alltså jag har ingen blogg lust alls. Har massor att skriva om och bilder att lägga upp men verkligen ingen lust alls. Jag vill även ha ny design, och jag vet även hur jag vill ha den tror jag men jag har inga bra bilder. Så vi får se hur det blir med allt detta. Sen håller jag faktiskt på med en liten annan överraskning till bloggen också, mer än så säger jag inte förrän det är klart :)

Men annars är nog allt som vanligt. Det har dock varit en massa krångel med min stationära dator men pappa har fått den att funka nu. Det kommer även en massa minne vilket gör att jag inte behöver använda den externa hårddisken som jag sparar precis allt på nu. Det börjar bli lite rörigt och jag har ingen riktigt koll på alla mina bilder men det är lite jobbigt att om organisera 608 mappar med 29 186 bilder... Så när minnet kommer så ska jag få i ordning på allt.

Och på tal om helt ointressanta saker så kollade jag och pappa på en massa objektiv i fredags. Jag vill ha ett nytt, helst med bländare 1.2 men ja det kan jag ju bara drömma om. Som tur är fanns det några med bländare 1.4 som pappa inte sa helt nej åt. Dock lite väl dyra så min önselista till jul får väl inte bli så lång...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life