Andar, finns dom?




Legat och kollat på TV4 Fakta där Andar, finns dom? rullade.
Både jag och Anton var helt inne i det och sånt är faktiskt det enda jag tycker är läskigt. I pausen skulle jag gå på toa och Anton vågade inte vara ensam i mitt rum så han gick in till Veronica, haha så söt!
Nej men det är i alla fall lite läskigt tycker jag eftersom jag faktiskt tror på sånt. Anton är i alla fall livrädd för allt så gissa vem som inte kommer kunna sova inatt? Haha (;

Nu ska jag mysa med världens bästa heeela kvällen så godnatt med er! :)







Kommentarer


Postat av: Guevacci - Färgstark kille!

Tjaaa, tänkte bara fråga om du haft en bra helg? =)


2010-10-17 @ 10:50:46
URL: http://guevacci.blogg.se/

Postat av: Guevacci - Färgstark kille!

härligt det :D


2010-10-17 @ 11:00:17
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life