Svenska och ordklasser


Svenskan har precis slutat och vi har gått igenom det vi ska jobba med fram till jul. Grammatik! Känns faktiskt ganska okej eftersom vi inte behöver gå på lektionerna plus att vi ska ha inlämningsuppgifter istället för prov. Nu står det samhällskunskap på schemat och efter lunch är det engelska och musik och sen slutar vi vid halv fyra. 

Ser ni vädret ute eller?
Här är det äckligt med snöstorm typ och fyfan vad jag hatar att gå till bussen i detta väder. Man blir ju dyngsur och ser INGETING. Plus att jag fryser ihjäl, behöver en jacka seriöst. Det är okej när det är snö på marken, men när det snöar och är slask så hatar jag vintern. 

Tvingade mig upp i morse,
Veronica hade sovmorgon, mamma jobbade och pappa går upp senare. Vilket betyder att jag måste gå upp av mitt alarm vilket är skitsvårt. Men mamma smsade som en galning för att få upp mig så ja. 
Ikväll ska jag göra klart instuderingsfrågorna och så är det Desperate Housewives och Cougar Town, det är nog det enda positiva idag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life