Sovmorgon


Tog sovmorgon till tio idag eftersom jag tyckte det kändes lite onödigt att komma hit och lyssna på något jag redan kan och ändå har papper på för att plugga in lite mer :) Just nu har jag engelska och det är lunch vid halv tror jag. Sen är det bara Samhällskunskap kvar och sen ska jag hem och göra klart instuderingsfrågorna eftersom jag aldrig gjorde dom igår... Jag ska även göra min design för nu vet jag exakt hur jag vill ha den tror jag :) Bara headern och nya bilder som är problemet. Men det löser dig.

Fredag imorgon och det är awesome.
Igår reserverade jag biljetter till Due Date som jag och Anton ska se. Vi har förövrigt varit tillsammans i 5 månader imorgon :) Sen spenderar jag natten där. Men vi hörs när jag kommer hem :D





Kommentarer


Postat av: Denise - Fotograf Spegelkras

Fin header :)


2010-11-11 @ 13:18:00
URL: http://denisevanderroux.blogg.se/

Postat av: Sanna B

Vilka fina bilder du har i din header! :D


2010-11-11 @ 14:06:40
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life