Önskelista



Kanske låter lite överdrivet när jag säger att jag typ skulle döda för detta objektiv. Eller att jag skulle börja gråta om jag inte fick det. Jag skulle nog börja gråta om jag fick det, haha! Nej men, jag vill verkligen ha det här och det skulle få mig vilja fota heeeela tiden. Pappa och jag har kollat runt en massa, dock är han allergisk mot höga priser, men jag kan väl bara hålla tummarna för att detta ligger under granen på julafton.


En reflexskärm är något jag velat ha väldigt länge. Och med hjälp av den så kommer mina porträttbilder bli mycket bättre och jag tror även att ju bättre tillbehör man har desto större blir fotointresset och därav får man mer ideér. Geeeee miiig.


Åh, kärlek på dessa serier. Och jag vill verkligen ha alla säsonger av helst båda (haha), men jag nöjer mig med alla av en av dem (a) Jag följer dem båda två just nu men det skulle vara grymt roligt att se allting från början så att man hänger med och vet allt som hänt. Jag älskar dessa serier så jag hoppas mamma och pappa köper dessa till mig och Veronica. Höhö.

Något annat som jag behöver är tavelramar. Jag beställde ju hem en massa bilder för ett tag sedan och inte gjort något med någon av dem. Dessutom har jag inga ramar över huvud taget i mitt rum och eftersom färgerna går i brunt/vitt passar vita ramar perfekt. Detta önskar jag mig mest för att jag inte kom på så mycket annat... haha.


Jag vill ha en ny plattång. En grym. Mest för att jag är trött på den jag har nu, som jag egentligen fick i julklapp förra julen. Men jag vill ändå ha en bättre.


Men vem vill inte liksom? Pengar är alltid nödvändigt. Så det är något man måste önska sig. Peeengaaar!


Aa sen blev det jobbigt att skriva om allt så till sist fick det bli såhär :)






Kommentarer


Postat av: sandra

Du har ett EF 50/1.8 nu va? :)


2010-11-29 @ 13:52:55
URL: http://teparty.blogg.se/

Postat av: Tilda

Båda serierna är jättebra men det är något speciellt med desperate housewives:) haha


2010-12-01 @ 18:57:31
URL: http://grajtpics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life