Lördag....


Det är lördag idag. Vilket innebär att det är skola på måndag. Jag som hade tänkt att det här lovet skulle ge mig lite motivation till skolan sista tiden av terminen, men nu känns det mest tvärtom. Jag hade ju också tänkt att plugga men jag skjuter ju alltid upp saker och ting så i veckan ska både matten och samhällskunskapen bli gjord.

I alla fall så sa jag nyss hej då till Anton, vi vaknade faktiskt 11 idag vilket är helt otroligt för att vara vi. Kanske beror på att vi somnade halv två också, men ändå. Jag ska hoppa i duschen nu och fixa mig lite och sen ska jag till honom och tillbringa kvällen och natten där.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life