Hej och sådär


Jag lever. Och är en dålig bloggerska. Men, jag har varit sjuk i veckan. Och ärligt talat har jag itne haft lust att blogga. Hade i alla fall matteprov i fredags som jag blev godkänd på. Fredagskvällen och natten spenderade jag hos Oscar med en massa trevligt folk. Det resultrerade mindre än 4 timmars sömn trots att jag faktsikt försökte sova en massa gånger. Dessutom har jag sjukt ont i ryggen eftersom jag tydligen gick in i något, kan inte ens vända mig om när jag ligger ner. Jag, Joel och Pontus fick sova i soffan och det var inte särskilt skönt plus att vi vaknade hela tiden. Men det var kul i alla fall! :)

Tack vare det var jag lagom trött igår, hann sova någon timme innan Anton kom och vi hade väldigt mysigt och jag har saknat honom. Han drog för kanske en timme sen och jag är trött och har bestämt mig för att göra lite matte sen faktiskt. Skola imorgon och jag har utvecklingssamtal vid 10. Annars rullar allt annat på som vanligt skulle jag tro.

Hejdåååååååå.




Kommentarer


Postat av: ida

gud, vilken snygg blogg!!


2010-11-22 @ 18:41:04
URL: http://idajonassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life