Hej jag lever, knappt


Jobbar på den nya designen asmycket och hoppas det blir klart snart. I alla fall så somnade jag halv fyra inatt, låg med en hink vid sängkanten och i stort sätt bara väntade på att spy så illa som jag mådde, men som tur var somnade jag istället. Feber har jag och huvudvärk och allt sånt. Blä. Så idag blev jag hemma.

Men duktig som jag är har jag krigat med matten ett tag i alla fall, så imorgon måste jag göra alla sammanfattnings-sidor känner jag oavsett hur jag mår. Tanken är att jag ska ta mig till skolan på onsdag i alla fall men vi får se. Sovit har jag också gjort en hel del.

Jag ska mysa ner mig i min säng snart och äta en massa ananas tror jag. Helt sjukt hur snabbt den här dagen har gått. Tur det ändå.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life