God morgon och så




Gårkvällen kunde inte bli mer händelselös,
och framåt 10 kollade jag på film. Splice blev det, den var äcklig. Inte äcklig som i blod och sånt utan bara äcklig. Pappa tipsade om den eftersom det dom gör i filmen är gjort på ett sånt bra sätt att det liksom skulle kunna vara så, och det hade han rätt om. Dock var den lite konstig och i slutet förstod jag inte mycket. Hade svårt att somna också men runt 1 slocknade jag.

Vaknade 11 idag av att Anton smsade men gick inte upp förrän runt 12. Tänkte ta och äta frukost/lunch men jag hittade inget ätbart och nu orkar jag inte flytta på mig. Har två kommentarer att svara på och så ska jag även försöka lägga ut lite bilder, så kika in senare.

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life