Fototime och snart in till stan


Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hade ingen lust alls. Kajsa och jag hade i alla fall en grymt trevlig dag trots att vi inte gjorde något alls. Men snack i mängder blev det lika always och det är alltid bra. Sedan spenderade jag kvällen hos Anton och tog en buss hem vid tolv idag.

Nu har jag varit ute och fotat Veronica, dock hatar jag när det är mulet väder men ljuset blir alltid så grymt bra på alla bilder då. Hon ska i alla fall ta tag i sin design så hon behövde lite nya bilder, dessutom har jag allt klart för två nya fototips, plus att jag ska skriva ett inlägg till min kära syster (känner mig lite tvungen tack vare detta), men först ska jag till stan med mamma och ikväll kommer Anton så vi får se om det kommer något lite intressnt inlägg senare, så länge får ni två små "behind the scenes"-bilder eller nåt bara för att :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life