Första advent


Det är första advent idag, för er som missat det. Jag tycker tiden går väldigt snabbt och det är ju jullov snart! Jag har lov den 17e och det är inte lång tid kvar alls. Jag måste baka lussebullar och pepparkakor snart också, även fast jag aldrig äter pepparkakorna jag gör (på grund av att de alltid lyckas bli väldigt brända...) så är det i alla fall ett måste. Sedan måste jag också börja tänka lite på vad jag ska köpa för julklappar. Vet inte alls vad jag ska köpa till mamma, pappa och Veronica, men det löser sig.

Jag har precis tryckt i mig lite mat och Anton kom nyss innanför dörren, så nu tänkte jag vara lite social med honom. Fast vi ska faktiskt plugga. Han har byggfysik att göra och jag matte så det lär ju bli en rolig kväll det här. vi kanske hörs lite senare :)






Kommentarer


Postat av: ida

verkligen JÄTTEFIN och mysig blogg!! :)


2010-11-28 @ 20:56:20
URL: http://idajonassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life