En massa på G




Jag ska ta tag i en ny design. NU. Eller snart.
Hatar den jag har nu, det får mig tappa blogglusten. Jag har massa bilder att visa lite tips på lager och dessutom en massa annat att fixa när det gäller bloggen. Jag vill men har ingen ork.

Vet inte när jag kom hem, handlade i alla fall med mamma och pappa innan det och fick med mig världens bästa julklapp till världens bästa kille. Det stod nästan Anton över hela! Han kommer älska det. Lite tidigt kanske men jag vill inte att de skulle ta slut :D

Suttit med huvudet i matteboken senaste timmen. Mamma, pappa och jag vände ut och in på våra hjärnor tack vare ett litet mattetal som ingen av oss kunde lösa. Så jag gav upp. Fattar ingenting. Dessutom är jag trött som jag vet inte vad så det blir sängen tidigt ikväll.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life